Martin Kolčaba
Jako SEO konzultant s přesahem do dalších oborů pomáhám svým klientům vydělávat více peněz. Pomáhám navrhovat dobře dohledatelné weby a dostat víc z těch stávajících.
Freelancerem v době koronakrize
2020-03-23 22:22:42Pro freelancery nic moc, tahle pandemie. Krize je na spadnutí, klienti osekávají náklady, což se promítá do fungování jim, mně, i většině kolegů z branže. Jaké to má dopady na mé podnikání a jaká opatření jsem udělal? Obsah článku: Dopady na práci, finance + záchranná opatření Dopady na osobní život … a trocha pozitiv Krize … Pokračování textu Freelancerem v době koronakrize...
Adresáře kategorií do URL produktů nepatří
2017-07-24 22:10:53Ve Facebookové skupině SEOloger: Veřejná diskuse o SEO se objevil dotaz, zda do produktových URL na e-shopech vkládat i adresář kategorie, ve které je produkt zařazen, tak se s vámi podělím o svůj názor. Nejdříve se ale podívejme na typické způsoby generování produktových URL na e-shopech: nejhorší – example.com/kategorie/podkategorie/nazev-produktu – obsahuje kompletní cestu k produktu blbý, ale … Pokračování textu Adresáře kategorií do URL produktů nepatří...
Když se mění URL aneb jak nezabít své SEO
2014-10-19 15:53:23Občas na to přijde. Je potřeba plošně změnit URL stránek webu. Co dělat, na co nezapomenout a co si ohlídat, abyste nedopatřením nespáchali SEO sebevraždu? Přečtěte si postup krok za krokem. Redesign webu může zabíjet SEO. To jsme si řekli už před třemi lety. Sebevraždy ale páchá stále hodně webů. Většinou nevědomky. Doufám, že díky tomuto […]......
Vyřazené produkty a (nejen) SEO
2013-11-18 02:38:54Na e-shopu nabízíte produkt. Po čase jej nabízet přestanete – buď jste jej vyprodali nebo přestali prodávat z jiného důvodu. Jenže co dělat s jeho stránkou? Zrušíte ji, jako většina obchodů, nebo ji raději využijete ve svůj prospěch? Zrušte ji a odříznete se od části potenciálních zákazníků. Raději se mrkněte na tři zásady pro tvorbu dobrých […]......
Jak se zbavit zbytečných peněz
2013-09-04 11:27:39Definice cílové skupiny a analýza jejích potřeb? Persony? Návrh přehledného a uživatelsky přívětivého webu? Uživatelské testování už od návrhu webu? Použitelnost a UX? Srozumitelnost webu, informací a jejich přehledné uspořádání? Konkurenční výhody, odlišení se a zvyšování náskoku před konkurencí? Přesvědčivost a důvěryhodnost? Budování a posilování brandu? Dlouhodobě udržitelná strategie? Zlepšování služeb? Budování loajality zákazníků? Zlepšování […]......