ExportPilots

Oblíbenost: 9 - Nezávislý blog

V našem ExportPilots týmu se potkáte s analytiky, střelci, stratégy, kreativci, vášnivými cestovateli, rodiči nebo vizionáři. Zdá se vám, že je nás v týmu nějak moc? Díky komplexnosti služeb a různorodosti charakterů naší posádky můžeme docílit té nejlepší práce a nemusí nás na to být ani tolik. Naše posádka je vám k službám! Jsme těmi, o které se při leckdy nesnadné cestě můžete opřít.


Lokalizace? Co to je?

2020-02-14 15:37:00

Když jsme před 5 lety začali pomáhat klientům se vstupem na zahraniční trh, ptali jsme se jich na otázku, co je nejvíce pálí. Odpověď zpravidla zněla: “Chtěl bych podpořit prodeje v Německu, a proto potřebuji přeložit webové stránky do němčiny.” Obdobně to probíhalo i s e-shopy. Od té doby uplynula spousta vody a pozorujeme, že klienti jsou čím dál poučenější a o lokalizaci přemýšlejí ještě před schůzkou s námi. (Ne)povedená lokalizace Ve stručnosti se dá říct, že je lokalizace úspěšná, když se návštěvníci webu/e-shopu v dané zemi cítí jako doma: nachází tam své oblíbené platební metody, způsoby doručení, ovládací prvky a...


Skonto - sleva za včasnou platbu faktury v Německu...

2020-01-03 15:37:00

Čím dál více se v německy mluvících zemích setkáváme v B2B sektoru s tzv. skontem za včasnou úhradu faktury. Sleva je odměnou za úhradu celé výše faktury a pohybuje se obvykle v rozmezí 1-5%. Jak to vypadá v praxi? Rozdíl mezi Rabatt a Skonto V němčině se používají dva rozdílné výrazy Rabatt a Skonto. Přestože pojem skonta zná i český B2B sektor, firmy jej však využívají méně než v DACH regionu. Rabatt - sleva domluvená předem a odečtena okamžitě z fakturySkonto - sleva, která bude odečtena až po zaplacení ve stanoveném “diskontním” období Rabatt používáme hojně i v českých podmínkách a...


Trendy v elektronickém obchodě pro rok 2020

2019-12-17 10:41:00

Rozvoj elektronického obchodu nám každý rok přináší spoustu novinek, ať už v oblasti technologií, metod a přístupů, komunikace nebo distribučních kanálů. Pro mnoho e-shopů není snadné s nimi držet krok a mnohdy se pro ně stává právě neznalost aktuálního dění ve světě e-commerce zásadní příčinou neúspěchu. Pečlivě sbíráme informace nejen do našich analýz, ale také pro rozšíření našich obzorů. Pojďme se společně podívat na to, jaký je výhled v oblasti elektronického obchodu na nadcházející rok. Mobilní nakupování a mobilní platby Celosvětově je patrné, že obliba nákupu přes mobilní telefon neustále roste. Podle průzkumu společnosti Criteo je 55% transakcí provedeno právě prostřednictvím mobilního...


Proč chtít analýzu zahraničního trhu před vstupem ...

2019-11-26 12:04:00

Vstup na zahraniční trh musí být založen na datech, a proto se bez prvotní analýzy neobejdeme. Sice existují případy náhodného úspěchu, ale častější jsou ty nepovedené. S našimi klienty nejdříve u kávy probereme jejich představy o expanzi do zahraničí a společně se zaměříme na jeden nebo více trhů, k nimž zpracujeme analýzu. Co se v analýze dozvím V analýze se zaměřujeme na: přehled daného trhu hledané fráze (tzv. analýza klíčových slov), tedy jak lidé na konkrétním trhu hledají produkty, se kterými do zahraničí míříte. velikost a vyspělost konkurence sociální sítě - která je vhodná pro můj typ podnikání typickou zákaznickou personu - pro e-shop...


Je Váš blog na ceskeblogy.cz?

Byl Váš blog schválen a přidán na ceskeblogy.cz? Pochlubte se, že tvoříte kvalitní, český obsah a vložte na své stránky tuto ikonku:

ikonka

Proč vznikly ceskeblogy.cz?

Jaký je smysl tohoto portálu? Přečtěte si více o tom, proč a jak vznikl projekt ceskeblogy.cz?

úryvek z textu ... "Překvapilo nás, kolik lidí je ochotných vyhodit peníze za PR článek na uměle vytvořených skladištích bez konceptu. Velká část těchto lidí přitom vlastní a pečlivě udržuje svůj blog, který je součástí jejich eshopu či internetové služby."...